











El Fruit
Et parlava en les últimes col·leccions de les oliveres que havia plantat. De les que havien donat fruit, de les que no i de les que tenia plantades, o estava a punt de plantar, i esperava que en donessin.
Ara mateix tinc dues oliveres plantades. Una creix sana i forta, ja en començo a veure el fruit i, si tot va bé, el podré recollir al gener.
L’altra em té una mica més preocupada. L’he tingut uns mesos una mica descuidada i se m’ha pansit una mica. No és morta, ni molt menys, té unes arrels fortes i s’arrapa a la terra i busca l’aigua amb unes ganes immenses de tirar endavant. Últimament li he fet un tractament de xoc i ha revifat i, de moment, em dona fruits per seguir uns mesos més. Però necessita unes cures, una atenció i una energia per part meva, que no sé si l’hi podré donar, perquè l’altra olivera en vol encara més i, inevitablement, li passa per davant.
Jo espero poder trobar la manera de tirar endavant les dues.
El “Fruit” és el que estic recollint ara d’aquesta segona olivera. És una col·lecció petita, però amb uns detalls molt cuidats. Un top, una calça i un body còmodes, com sempre, però encara més pensats i més treballats, si és possible. I un color nou, el rosa morat, que no pot ser més bonic ni més afavoridor.
I espero que t’agradi.
Bibi
El Fruto
Te hablaba en las últimas colecciones de los olivos que había plantado. De los que habían dado fruto, de los que no y de los que tenía plantados, o estaba a punto de plantar, y esperaba que lo dieran.
Ahora mismo tengo dos olivos plantados. Uno crece sano y fuerte, ya empiezo a ver su fruto y, si todo va bien, lo podré recoger en enero.
El otro me tiene un poco más preocupada. Lo he tenido unos meses un poco descuidado y se me ha marchitado un poco. No ha muerto, ni mucho menos, tiene unas raíces fuertes y se agarra a la tierra y busca el agua con unas ganas inmensas de salir adelante. Últimamente le he hecho un tratamiento de choque y lo he reavivado y, de momento, me da frutos para seguir unos meses más. Pero necesita unos cuidados, una atención y una energía por mi parte, que no sé si le podré dar, porque el otro olivo necesita todavía más y, inevitablemente, le pasa por delante.
Yo espero encontrar la manera de sacar adelante los dos.
El “Fruto” es lo que estoy recogiendo ahora de este segundo olivo. Es una colección pequeña, pero con unos detalles muy cuidados. Un top, una braga y un body cómodos, como siempre, pero todavía más pensados y trabajados, si cabe. Y un color nuevo, el rosa morado, que no puede ser más bonito ni más favorecedor.
Y espero que te guste.
Bibi